11e etappe, Dillingen - Neuburg a/d Donau, 80km - Reisverslag uit Neuburg an der Donau, Duitsland van Ton Schadewijk - WaarBenJij.nu 11e etappe, Dillingen - Neuburg a/d Donau, 80km - Reisverslag uit Neuburg an der Donau, Duitsland van Ton Schadewijk - WaarBenJij.nu

11e etappe, Dillingen - Neuburg a/d Donau, 80km

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

09 Mei 2018 | Duitsland, Neuburg an der Donau

Nadat we afscheid hadden genomen van Hanneke & Hans, zijn we de Donau Radweg opgereden.
Onverhard pad, waar Francis steeds beter tegen kan. Het 1e stuk was dat pad langs de Donau echt vlak, maar na Donauwörth was het heuvelachtig. Het was heuvel op heuvel af, percentages stonden er niet bij. Ik dacht ik ben er vanaf, mooi afdalend naar Wenen, echt niet. Maar goed, we zijn rond 15:00 in Neuburg a/d Donau aangekomen bij een privatzimmer, waar de vrouw des huizes als een moeder voor ons was. Mooi huis, alles heel netjes. We zijn na een dutje nog even inkopen wezen doen en wezen eten in de stad. En daarna weer naar “huis”. Vóór 10:00 uur naar bed, of we kunnen op advies van mw. Reissler naar Aktenzeichen XY op tv gaan kijken. Of Eurovisiesongfestival?
Morgen weer een fietstochtje van ca 80km, waarschijnlijk Kelheim. (Via Ingolstadt langs de Donau)

• 10 Mei 2018 - 10:23

Erich En Caterine:

Geweldig! Wij zijn trots op jullie! We volgen jullie vanaf morgen in Oostenrijk!!! Veel succes en liefs van ons alle

• 10 Mei 2018 - 16:24

Jos En Tineke :

Hallo lieve Fietsers.

Wat is het toch een prachtige tocht die jullie maken,sorry dat ik nu pas reageer,wel gelezen maar zo druk met de achtertuin die af moet zijn voor dat Jeroen weer naar Portugal vertrekt om hond en Peronne op te halen,kijken al weer uit naar het volgende verslag,super wat jullie doen,geniet van alles om jullie heen en van elkaar dikke