5e etappe, Bingen Nierstein, 60km - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Ton Schadewijk - WaarBenJij.nu 5e etappe, Bingen Nierstein, 60km - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Ton Schadewijk - WaarBenJij.nu

5e etappe, Bingen Nierstein, 60km

Door: Ton & Francis

Blijf op de hoogte en volg Ton

03 Mei 2018 | Duitsland, Nierstein

Een beetje later vertrokken dan we gewoon zijn. Gisteren heeft Ton nog voetbal gekeken. we hebben vandaag prachtig fietsweer gehad. Meestal wind in de rug en vaak zon op de helm.
Een stukje nog langs de Rijn en daarna door de velden gefietst langs de Setz. (klein riviertje) Voor Ravensteiners een bekende naam, maar we hebben snor 16 niet gezien. Af en toe een flinke helling waar Ton het nakijken had op Francis. Het leek wel Monschau (Cees Veldhuis) of de Romantische Strasse.
's Middags gegeten bij de Mc Donalds! Onderweg nog een vrouw van ca 80 ontmoet, waar we zeker een kwartier mee hebben gebuurt.
We waren al bijtijds in Nierstein bij een Weingut, waar we een mooie kamer van Frau Schmidt kregen. Nog even na het douchen in het dorpje rondgefietst. we waren zo terug, waar we nog een flesje wijn uit de koelkast hebben genomen. Volgens Mia hoef je er dan s nachts niet zo vaak uit.....
En nu naar bed, want morgen naar Heidelberg 90km!

  • 03 Mei 2018 - 23:33

    Mia Van Oorsouw:

    Weer een mooie etappe vandaag erop zitten.
    Ik word al moe als ik het lees, toppie van jullie.
    Vandaag op Tijl gepast, ben ik net zo moe van, dus ik kruip in mijn bedje.
    trappen maar weer.


  • 04 Mei 2018 - 11:46

    Caterine:

    Geweldig allemaal en leuk om het zo te kunnen volgen! Succes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Francis en ik maken een fietsreis van Uden naar Wenen.

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 8064

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: